Fenna begon met haar presentatie net zo als elk ander met de geschiedenis. Ze zij wel direct dat ze ons niet zal gaan vervelen. En dus koos ze voor de belangrijkste punten. Nadat de geschiedenis in een flits voorbij was, gingen we door met de marktingmix van de Bijenkorf. Waar ze vertelden dat de bijenkorf een breed en diep assortiment heeft in een hoog prijs segment. Wel staat deze hoge prijs voor een goede kwaliteit. De locaties waar de Bijenkorf zich vestigt is altijd op een A locatie. Dit is een locatie die niet te missen is als voorbijganger. De bijenkorf zit ook maar in 12 grote steden, hierdoor blijf de Bijenkorf iets unieks en exclusief.
Tegenwoordig is de Bijenkorf actief op de social media en hebben een app. Deze app word zowel gebruikt door klanten als door de medewerkers van de Bijenkorf, het VM team. Een project waar Fenna een flink stuk aan heeft bijgedragen zijn de Drie Dwaze Dagen. De omschrijving die Fenna hier aan gaf was druk en rennen en vliegen.
De reflectie, ze vond het een super leuke tijd heeft zo wel veel geleerd op styling als aan haar zelfontwikkeling. En uit eindelijk is dat toch het belangrijkst dat je wat van je stage opsteekt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten