zondag 9 oktober 2011

Bedrijfspresentatie; Carola Bouw, Merlijn.



Ivo Stokking & Jolande ter Harven zij richten Merlijn op. En Merlijn komt bekend voor en dat klopt want die inspiratie kwam van de tovenaar. En tovenaars geven met hun trucs een beleving weg en dit is ook het geen wat Merlijn wil overbrengen met hun etalages.

Maar waar is Merlijn allemaal in gespecialiseerd. Ze zijn zeer breed want ze doen zowel evenementen aankleding, stands & showrooms, Styling & etalage verzorging. De decors die ze maken voor de klanten worden vaak zelf gemaakt of ze worden bijv. bij Beekwilder gekocht en een Merlijn sausje erover gedaan. De beurzen die ze aankleden zitten in heel Europa en Carola gaat binnenkort dan ook naar een beurs in Parijs. Al het etaleren gebeurt wel in Nederland. Zij hebben dan ook ongeveer 200 klanten. En die klanten zijn zeer breed qua assortiment zo hebben ze opticiens, kappers en modezaken. En de bekende namen die Merlijn tot haar klanten mag noemen zijn Microsoft, de Rabobank en Sensation. 

Op het gebied van promotie doen ze vrij weinig. Het enige waar ze promotie mee maken is de website, de bussen ( bedrijfs bussjes ) en advertenties in de regio.

Het geen waar Carola in de eerste weken mee bezig was was het ontwerpen van het oplaatpunt op mysterland voor Vodafone. Afgelopen week heeft ze ook een opdracht gekregen om een etalage te gaan ontwerpen. Hier kreeg ze alleen te horen met welke decors ze moet gaan gebruiken. Ze heeft het erg naar haar zin op haar stage. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten